Chappie
In a society where droids serve the law, Chappie, a robot able to feel and think for itself, poses a threat that must be eradicated.
The story of a police robot named Chappie, who develops the ability to think and feel for himself. As people fight back against the mechanized police force, sinister forces seek to capture Chappie for their nefarious purposes.