Let's Make a Meal!
The remaining recruits forage for produce at a rooftop farm and create unique dishes with farm-fresh ingredients. Their final challenge is making a three-course, restaurant-quality meal for judges Matt Abdoo, Kwame Onwuachi and Millie Peartree.