The Dog Ate My Shorts
Dr. Blue inspects a lethargic dog that may have eaten some shorts, Dr. Lavigne operates on a husky with a torn ligament and Dr. Ross faces an emergency with his own family pet. Meanwhile, the vets treat Cy-Fair to a crawfish boil.