A Bird in a Gilded Cage
With Bonnie and Kai's help, Damon and Elena set forth a plan to rescue Damon's mother, Lily, who is trapped in the 1903 prison world. Enzo and Alaric's attempt to reel Caroline in doesn't go as planned. A gift from Bonnie leaves Damon shaken to his core.