Man on Fire
Through flashbacks to election night in 1960, Enzo reveals the fate of his long-lost love to Elena, Stefan and Bonnie. Damon demands the Traveler knife from Jeremy and Matt. Later, Damon's intervention with Enzo creates a violent conflict with Stefan.