Worst. Birthday. EVER.
Jenna only wanted one thing for her birthday: a car. Away at college, Tyra receives devastating news. Taron and Reanna accuse each other of cheating weeks before she is due. Myrka and Ethan get an ultrasound, but no one gets to know the baby's gender yet.