Don't You Leave Me Here
Desautel's on the Avenue opens softly. Sonny pawns instruments to buy jewelry. LaDonna Batiste-Williams gets threats from a stranger and support from Albert Lambreaux. Sofia Bernette gets evicted for her own protection.