Burger Night Bonanza
It's burger night in the parking lot of Bristol Farms in Calabasas, CA, as host Alex Guarnaschelli challenges four chefs try to craft the perfect burger ... with or without the meat and bun. The final two chefs have to make their best midnight snack.