What Would Alex Make? #Hashbrown BBQ
It's parking lot vs. backyard BBQ when Alex Guarnaschelli cooks alongside a chef who has to go back for more groceries. It's sugar and spice and nothing nice when Alex tackles the cinnamon and sugar theme in the final stakeout.