Runaway Piggy Bank
Jett delivers a robotic Piggy Bank to a boy, Lorenzo, in Rome, Italy. The bank (Piggy B) can smell coins and put them in its own slot. Trouble occurs when Piggy B takes off and tries to collect every coin in the Trevi Fountain.