Mid Atlantic Meltdown
The MSO family takes on a group that calls themselves the Mid Atlantic Street Outlaws. They've got some of the nicest cars Memphis has seen in a while, including a doorless dragster. On top of that, they bring some hustle into the racers' meeting.