Paper for Pappa; Amazing Gladiators; Pinky And The Ralph
To cure Ernest Hemingway of his writer's block, the Warners attempt to supply "Paper For Pappa." / The Hip Hippos compete on America's most violent game show. / Pinky and Ralph the Guard try in vain to make plans for the evening.