Noah’s Lark; The Big Kiss; Hiccup
First, in "Noahs' Lark," the Hip Hippos board Noah's ark, much to Noah's chagrin. Then, "The Big Kiss" features Chicken Boo disguising himself as one of Hollywood's leading men.