Elevator
Space Ghost and self-proclaimed "Goddess of the Galaxy" Judy Tenuta decide to visit the Elvis Chapel in Las Vegas. Space Ghost talks with Dr. Timothy Leary, a man branded by Nixon as the most dangerous man alive. It's tacos for everybody.