Rock the Kitchens
The Rock the Block renovation competition begins with the heart of the home -- the kitchen -- as each team tries to add the most value. Chopped's Ted Allen tests their mettle with a Design Twist, while HGTV's Tarek El Moussa and Heather Rae Young judge.