Escape From Pet Palace Pt. 1
Boog gets taken hostage by Camp Wild's neighbors, the spoiled and entitled pets of the high security Pet Palace. Now the campers have to get creative and work together so they can break their buddy out of his 'not-so-luxury', luxury prison.