Suit Warehouse
Clark returns from his sex jaunt with Jan and gifts the office with a new espresso maker, which everyone abuses. Dwight takes him to sell a father - son suit warehouse. Meanwhile, Darryl interviews at Jim’s company and Pam comes for a surprise visit.