The Summer Bummer
When Seth visits Summer at Brown, he finds an empty dorm room. Sandy and Kirsten take advantage of an opportunity to bond with Ryan. Kaitlin meets the mean girl of Harbor School and tries to throw a huge party at the Roberts house.