Pole Dancing Bride
Whitney finally gets Glenn to semi-retire and tries to prep Heather for a new love. Meanwhile, Jessica pushes Whitney outside of her comfort zone in a pole dancing class. Then, an emergency with Babs' health brings Whitney's world to a sudden halt.