Urge to Kill
From the outside, it appears 21-year-old Matthew Cushing has a perfect life, but he shocks everyone when he murders his stepfather, mother, and brother. Dr. Michelle Ward meets with Matthew in prison to unearth the dark secret behind his crimes.