Chicago
Martín Vaca travels to Chicago, where he joins the Latino community passionate about customizing cars and motorcycles. After choosing a Dodge Hellcat, he explores the lowrider culture and meets fans of Viclas, Chicano-style Harley Davidson motorcycles.