Not My Baby
James hires a PR manager, much to Jessica's dismay. Jeanette returns from vacation to find Whispers behind schedule. Kathleen reveals that Nate isn't an owner of the restaurant. On the day of the pop-up, Nicole and Chef Edwin have a major disagreement.