A Storybook Tale
After the Krikoragán heirs disappear, Pierre raises their daughter, Margarita, in secret. As Delfina and Severino scheme ways to take Margarita's fortune, a teenage Margarita decides to pursue a scholarship opportunity at Hangar Soho.