Sleepy Hollow, NY
Casey visits Sleepy Hollow, NY, where he tries the massive Headless Horseman Burger and takes on the Dawg House Challenge in which a roll of the dice chooses 12 insanely topped hot dogs that he must eat in under 30 minutes.