Like a Lamb to the Slaughter
An investigative reporter uncovers more than 400 abuse claims in IFB churches. Ruthy’s story leads a prosecutor to crack open her childhood case. Ruthy forms the Blind Eye Movement to expose and put an end to the abuse and cover-ups within IFB churches.