Part 3: New Evidence
Amy's killer remains on the loose, and the case goes nationwide. Margaret appears on Oprah. Anniversaries come and go. And then, finally, a confession. A man stands up in church in a neighboring town and declares: "I killed Amy Mihaljevic "