It Sounds Mean, Let's Make It Look Mean
A 1969 Camaro's new owner wants to finish its build with a new front valance, rear spoiler and fresh paint, and Dave's graphic skills shine as he updates the classic ride. A '65 Mustang with mechanical issues gets an upgrade.