From Malibu To The Maliboost
A client with a massively powerful '64 Malibu rolls into the shop to get the rest of the outdated car up to speed with what's under the hood. The crew gets a 1973 'Cuda ready to swim and Dave gets behind the wheel of a '72 Datsun.