Building a Better Gatestrap
Josh has the bright idea to celebrate invention and talks to star of Empire and accomplished inventor, Terrence Howard, Star Trek's Brent Spiner and Rick and Morty creator Dan Harmon. Josh tries a crucial invention -- a 747 flight simulator.