Red Hot Chili Pepper, Part 2
Josuke and his friends gather at Morioh Port to try and reach Joseph Joestar's ship before Chili Pepper. Speculating that the enemy is hiding somewhere nearby, Jotaro and Okuyasu go to protect Joseph.