A Walk On The Stupid Side/Lone Star Bravo/Toy Boy Johnny
Suzy convinces Johnny to take part in her walk for charity. Then, while forcing Johnny to look through a scrapbook, Mama tells the story of their famous relative, Lone Star Bravo. Finally, Johnny is named the CEO of a huge toy conglomerate.