Born This Way
Jazz finds out that JoJo's grandmother will not support JoJo having top surgery; Jeanette celebrates her 53rd birthday with a consultation from a plastic surgeon; Jazz's feelings about Pomona College clash with her parents' desire for her to pick Harvard.