Caterpillar to Butterfly
Jazz agrees to an interview for ABC's Nightline to discuss her upcoming surgery. Jeanette throws a farewell party for a certain part of Jazz's anatomy. Jack faces a health issue that might mean he can't travel for Jazz's surgery.