From Hectic to Home on the Sunshine Coast, Australia
For years, a Houston family dreamed about trading their hectic lifestyle for something draped in the quiet of nature. Now, a job opportunity on Australia's Sunshine Coast has made it possible, but first they have to decide between beach and forest living.