You Need Your Thumb to Vacuum Clean
It’s Kaitlyn’s 1st Birthday! Anna is faced with the difficult decision of whether or not to have Kaitlyn's third thumb removed. Alana has been feeling left out since Kaitlyn became the baby of the house, so June takes her out for some bonding time.