The Fieris Say "Mahalo"
Before leaving the Big Island, Guy Fieri and his family tour a farm, catch prawns and go spearfishing. On Oahu, Guy, Hunter and Jules get inked the Polynesian way, and the family makes lunch for troops at Pearl Harbor before touring a submarine.