Gordon assembles an unlikely team to protect Gotham from Eduardo Dorrance and his Delta Force. Just as Lee Thompkins resurfaces, Barbara reveals news that will change Gordon’s life forever. Selina and Penguin team up to outsmart fellow villain Magpie.