Rogues' Gallery
Detective Gordon’s assignment at Arkham Asylum gets off to a rocky start when the murder of a guard ignites an investigation, leading him to meet Dr. Leslie Tompkins. Meanwhile, Oswald Cobblepot continues to build his army.