Double Birthday Party
Molly Yeh makes her best party bites for a double birthday celebration. She starts with her pretty in pink Pickled Beet Deviled Eggs and addictive Spinach and Feta Rugelach, and dessert is chocolatey Mozart Birthday Balls.