FourWheeler Adventure - Hot Springs
Ian and his friends take another yearly FourWheeler adventure, this time to Hot Springs Off-Road Park in Arkansas. He takes the Bomber Fab build up some extreme obstacles, and is ready to help his friends get their rigs out of trouble.