Box-Style Bronco
Since the Bronco is back, Ian pays homage to the very cool box-style Bronco of the past. He helps with the handling by adding an upgraded suspension, and adds new bumpers for a more aggressive look. Plus, he fixes some gremlins in the inline-six motor.