Cabriolet and 'Vette Rescue
The crew help a widow by buying her husband's Ford '32 Cabriolet and many hot rod projects. They rescue an heirloom '62 Corvette from a garage falling down around it, but not all the family is pleased Richard has it. Richard makes a big announcement.