Lookin' for Love in Lumpy Places
Gabriel has a huge growth on his clavicle but is terrified of surgery. Karen has dealt with painful, scaly feet for 22 years with no diagnosis. Lorne has embarrassing tumors on his face and body and believes this is why he hasn't met "the one" yet.