This Thing is a Monster
Hoping to salvage his season, Clayton Phipps hunts for valuable Trike horns, while Mike Harris and his team believe they might be on to a world-record find. And fossil hunter Andre Lujan follows a 90 year-old map to a massive mammoth site.