From Beef to Bao
Guy Fieri digs into dishes from beef to buns. There's a funky peanut butter burger at a joint in Logan, UT, bao buns served out of a tiny trailer in Juneau, AK, and an artisan charcuterie loading up sandwiches in Denver.