From Pied to Fried
Guy Fieri digs into some righteous ramen in St. Petersburg, FL, a funky joint frying up chicken gizzards in Lansing, MI, plus, a New Orleans smokehouse puttin' out Big Easy favorites like spicy shrimp boudin.