Now Departing: Diesel Air
Heavy D buys a busted one-of-a-kind rock crawler and gives it the Sparks Motors treatment for a quick flip. Meanwhile, a friend commissions a 1,000 gallon fuel truck and two custom diesel-powered fertilizer spreaders.