Victorian-Era Brownstone: Generations in Brooklyn
A homeowner continues her family legacy of preservation with a Victorian-era brownstone in Brooklyn, New York, her grandmother began restoring in the 1980s. Full of rich history and ornate details, she works to modernize the home for today's living.