Sea Island Classics
Kardea Brown and her friend, singer Quiana Parler, celebrate their Gullah culture and heritage with a meal inspired by the Sea Islands. Kardea makes Gullah Gumbo with Shrimp and Tomatoes, Traditional Crab Rice and Charleston Chewy Cheesecake.