Gal's Night In
Kardea Brown makes some comfort classics for her friends, including Maple BBQ Chicken and Sweet Potato Waffles with Fried Green Tomatoes. For dessert, she bakes Espresso Brownies with a Mocha Ganache that will keep the party warm and cozy.